snelle update - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hannah Löwenhardt - WaarBenJij.nu snelle update - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Hannah Löwenhardt - WaarBenJij.nu

snelle update

Door: hannahlowenhardt

Blijf op de hoogte en volg Hannah

06 November 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve mensen,

Ik ben aangekomen in kuala lumpur en wacht nu op mijn vlucht naar sandakan. Allemaal gedoe met mijn rugzak, dus hoop dat ie terecht komt. Anders wordt het een week in dezelfde outfit lopen en dat kan dus echt ff niet.
Heb met even mijn eerste stappen buiten gezet en het is bloedheet en ook nog vochtig. heerlijke combi dus. Heb ook nog eren aardig meisje ontmoet die heeft geholpen met het tassen gedoehelaas ging ze naar cambodja....

Nu ga ik me even verder zorgen maken om mijn been maar ook proberen uit te rusten. Heb nu al 18 uur nauwelijks geslapen, kan echt niet meer.

Ciao! Kus

  • 06 November 2011 - 11:39

    Linda En Hans:

    Hi Hannah!
    je bent je reis al begonnen! We wensen je heel veel succes en heel veel plezier!
    We gaan je zeker je avontuur hier volgen!
    Erg dapper!
    Veel leifs en kusjes,
    Linda en Hans in Amsterdam!!
    XXXXXXXXXXXX

  • 06 November 2011 - 13:42

    Hannah Leuvelink:

    Hannah Leuvelink

    Hallo lief naamgenootje! Wat een stoere dingen ga je doen! Hoop dat je heel veel leuke mensen tegenkomt en geniet van de wijde wereld. Hoop dat die rugzak snel boven water komt. Afgezien van kleren zal er wel meer in zitten dat je graag terug krijgt! Liefs, Hannah

  • 07 November 2011 - 07:29

    Rudolf Wormgoor:

    ..... volhouden Hannah. Straks lig je in je hangmatje in Sarawak; dan heb je hetnergens meer over. Ik ben nooit in Sarawak geweest maar voor de rest van Maleisia geldt: voor lekker eten moet je bij de Chinesen zijn.
    Veel plezier en even wennen aan de hitte.
    groetjes
    Rudolf

  • 07 November 2011 - 11:36

    Alice Stenneberg:

    Hi Hannah,
    Vera heeft je verslag doorgemaild. Je bent dus al weg! En meteen al begonnen met een van de tegenslagen van de reiziger .... Ik hoop dat je rugzak weer terecht is en dat je been OK is EN dat je inmiddels lekker hebt bijgeslapen. Nou dappere meid, heel veel goeds en moois wens ik je op je reis! Ben benieuwd wat voor avonturen er nog gaan volgen.
    Veel liefs, Alice

  • 08 November 2011 - 17:22

    Wieke:

    Lieverd, mooi dat je goed aangekomen bent. Ik neem aan dat je rugzak weer terecht is?
    Hier is het erg koud, dus geniet maar een beetje van de warmte, je went er vast aan.

    Kus van zus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Hannah

Actief sinds 22 Juli 2011
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 34971

Voorgaande reizen:

05 November 2011 - 21 April 2012

Maleisie & Japan

Landen bezocht: