Voorbereidingen - Reisverslag uit Laren, Nederland van Hannah Löwenhardt - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Laren, Nederland van Hannah Löwenhardt - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: hannahlowenhardt

Blijf op de hoogte en volg Hannah

09 September 2011 | Nederland, Laren

Lieve allemaal,

Op dit moment zit ik nog heerlijk op mijn bedje in het koude NL. De laatste tijd schiet alles best wel op. Veel dingen zijn geregeld; een verklaring omtrent gedrag (want ja, dat heb ik natuurlijk wel nodig), een ticket, doktersverklaring, vrijwilligerswerk, een weblog etc etc. Natuurlijk moet er nog veel gedaan worden, maar dat laat ik nu even wachten. Het is nu tijd voor mijn eerste blog!
Na veel voorbereidingen begin ik steeds meer zin te krijgen, maar ook tegenzin. Vannacht bijvoorbeeld mijn eerste nachtmerrie gehad over de reis (waar ik al bang voor was..). Ik was spullen vergeten, had het geld van mijn spaarrekening niet overgemaakt naar mijn bankrekening (en tja, ik gebruik nog tancodes van een blaadje dus kon niks doen) en ik had geen onderdak. Hmmmm lekker begin.
Toch, door gesproken te hebben met de vrouw van het vrijwilligerswerk, heb ik er wel vertrouwen in. Ze was razend enthousiast dat ik naar Borneo wilde want daar ging zei deze week ook naar toe (voor een project van met apen en natuur geloof ik, wat ook op tv komt). Ik kan niet wachten daar in de bushbush te zitten, met de kinderen daar te volleyballen (want dat vinden ze daar blijkbaar geweldig) en natuurlijk veel dieren te zien!
Japan zie ik helaas nog een beetje tegenop. Daar heb ik nog niet veel plannen (tips zijn dus altijd welkom), maar aangezien ik daar waarschijnlijk ook vrijwilligerswerk ga doen, komt dat vast ook helemaal goed!

Zo, dit vind ik wel even genoeg voor mijn eerste blog. 2 maanden voor ik weg ga, haha. Hoop dat degene die het lezen het toch een beetje leuk vinden! Meer volgt!

Kus,
Hannah

  • 04 Oktober 2011 - 18:27

    Sarita:

    Ja daar is ze :)
    Ik heb je pagina alvast gebookmarked, dus als je eenmaal aan je avontuur bent begonnen kan ik je volgen, leuk!
    groetjes!

  • 31 Oktober 2011 - 10:58

    Hannah Löwenhardt:

    Super leuk Sarita!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Laren

Hannah

Actief sinds 22 Juli 2011
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 34976

Voorgaande reizen:

05 November 2011 - 21 April 2012

Maleisie & Japan

Landen bezocht: